• +420 602 525 236
  • info@semtix.cz
    Logo SemtixLogo SemtixLogo SemtixLogo Semtix
    • Služby
      • Strategie a analytika
      • Tvorba webových stránek
      • Obsahový marketing
      • Správa PPC
      • Správa sociálních médií
      • Webové aplikace
      • Webhosting
      • Emailové kampaně
    • O nás
    • Reference
    • Blog
    • Kontakt
    ✕

    Účtujete? A chcete více klientů?

    • Home
    • SEMTIX Blog
    • Případové studie
    • Účtujete? A chcete více klientů?
    20.3.2019
    Kategorie
    • Případové studie
    • SEO
    Štítky

    Mezi našimi klienty jsou i malé firmy, živnostníci a řemeslníci. Na počátku roku 2019 jsme vytvořili jednoduché webové stránky pro libereckou účetní, paní Evu Velechovskou. K tomu si dovolím poznámku. Pokud potřebujete spolehlivou účetní, pokud vám chybí odpovědný člověk, který by bravurně zvládal externí účetnictví, doporučuji paní Evu. Je zvyklá i na klienty co si dělají domácí účetnictví v excelu. Než by připustila problém s finančním úřadem, raději vám před uzávěrkou zavolá i v sobotu večer. Dokáže vést účetnictví v Liberci, stejně jako v jiných městech díky moderním komunikačním prostředkům a dálkovému přístupu …

    Stejně, jako klienti důvěřují paní Evě, ona zase důvěřuje nám v oblasti internetové prezentace. Vstupní požadavek na webové stránky a komplexní digitální marketing by se dal jednoduše shrnout asi jako: ,,nějaký rok to už děláte, tak to udělejte podle sebe, já vám věřím :-)“. Tak jsme se dali do práce. Na základě několika krátkých rozhovorů jsme vytvořili celý koncept. Od struktury webu, přes základní texty, logo (neexistovalo), až po design webu a online marketing. Nejtěžším úkolem bylo získat vhodnou fotku Evy na homepage. U lokálních služeb prostě zabírá tvář .). Postavit celý web nám včetně komunikace zabralo 2 dny. Právě komunikace je většinou „největší požírač času“. Musí se vyjasnit a dohodnout například vytvoření a stylizace základních textů, jak bude vypadat vzhled webu, rozebrat konkurenční výhoda, nebo představa o tom, jak bude vypadat ceník účetních služeb.

    Webové stránky uctoliberec.cz, co se skrývá na pozadí?

    • Vybrali jsme jednoduchou, ale z pohledu načítání stránky poměrně úspornou (=rychlou) grafickou šablonu. Nebylo ani nutné aby do šablony zasahoval grafik a upravoval prvky na míru.
    • Webové stránky jsme již na začátku optimalizovali pro vyhledávače (SEO), provedli jsme zacílení na konkrétní, vysoce relevantní klíčová slova pro Google i Seznam.
    • Web jsme postavili na systému WordPress, který je velmi jednoduchý na ovládání, a už v základu jsme do něj zabudovali doplňky pro základní bezpečnost.
    • K webu jsme dodali i další, naše vlastní a námi vyvíjené doplňky pro ještě větší utažení z hlediska kyberbezpečnosti
    • Web získal mobilní AMP verzi webu pro pekelně rychlé načítání na mobilech. Jedná se o méně detailní grafiku, ale načtení stránky je pak okamžité.
    • Do budoucna je web připraven na nejrůznější modulární rozšíření, například na balíčky služeb, propojení z různými aplikacemi, nebo může mít klidně speciální stránky pouze pro klienty podmíněné přihlášením.
    • Základní věci, jako je například měření výkonu nebo responsivita, tj. správné zobrazování na různě velkých obrazovkách, na mobilech, TV či tabletu, bereme jako základní standard.

    Rozdíl mezi AMP a normální mobilní stránkou

    Běžná mobilní verze webu

    AMP verze webu

    Marketing pro malé firmy a živnostníky v praxi

    Ihned po dokončení webu jsme přešli k lokálnímu internetovému marketingu. Paní Eva má nyní nastavených 5 různých druhů reklamních kampaní. Jde o kombinaci přístupů, kdy každá z kampaní slouží k zachycení zájmu potencionálního klienta v různé fázi rozhodovacího cyklu podle koncepu STDC (See-Think-Do-Care). Výsledky kampaní průběžně vylepšujeme, nicméně již teď je jasné, že internetový marketing měl pro účetní firmu opravdu smysl. Během přibližně 2-měsíční kampaně jsme prostřednictvím webu zajistili 32 konverzí (telefonní hovory, emaily, vyplněné formuláře). S průměrnou cenou 197 Kč za 1 poptávku. Troufáme si už ze zkušenosti odhadnout, že cena za jednu konverzi bude nadále klesat až k hodnotě 100 Kč. Abychom se nedrželi pouze čísel, která mohou být neosobní a často i nepřesná. Zeptali jsme se přímo u zdroje. Dotaz po prvním měsíci fungování kampaní, který byl výsledkově logicky nejhorší :

    Nebojte se internetu

    Chcete mimo poptávek ještě jiný důvod, proč byste měli uvažovat o internetovém marketingu? Schválně si spočítejte kolik času, peněz a energie vás stálo vytvoření webových stránek. Komunikace, výběr firmy pro vytvoření stránek, tvorba textů, fotky, vytvoření mailu a spoustu dalších věcí. Webové stránky se ale samy od sebe neumějí propagovat. O vašem novém webu se bude chvilku mluvit mezi známými hned po vytvoření, ale to pomine. Jak říká můj kolega: „Hezký web bez propagace je užitečný asi tak jako vizitka v kapse!“  Jen stěží o vás bude někdo hlasitě mluvit, a na váš hezký, nový web bude jen stěží někdo chodit. Musí se tomu pomoci. Jaký je rozdíl, pokud internetový marketing zapojíte či ne, si můžete všimnout na křivce návštěvnosti paní Evy (absence internetového marketingu do ledna 2019):

    Na příkladu výše je vidět, že šanci na internetu mají i OSVČ či velmi malé firmy. Kdo má dostatek času, může si kampaně ,,naklikat“ prakticky svépomocí. Kdo chce ale výsledky, a nemá čas nasávat permanentně znalosti z hlubin internetu, volí raději služby digitální agentury. Rádi pomůžeme i vám, jsme orientovaní na výkon a zabráníme drahým chybám.

    Petr Rozsypal
    Petr Rozsypal
    Internet a jeho kouzlo jsem objevil v roce 1998, kdy ještě neexistovaly vyhledávače. Od té doby mě živí a fascinuje zároveň. Pokud se mě zeptáte na cokoliv z oblasti vývoje a provozu online projektů, fungování vyhledávačů, internetové reklamy či obecně principů online podnikání, je velká šance že vám správně odpovím mnohem dřív než Google.

    Další články

    14.6.2024

    200+ HR důvodů, proč Valbek vsadil na obsahový marketing


    Číst dále
    Kdo o vás neví, nemůže u vás nakupovat
    25.6.2020

    Kdo o vás neví, nemůže u vás nakupovat


    Číst dále
    22.4.2020

    Jak se (systematicky) dělá web co opravdu funguje?


    Číst dále

    Chcete využít naše znalosti?
    Prvním krokem
    je kontakt.

    Kontaktovat

    info@semtix.cz

     602 525 236

    Služby

    • Strategie a analytika
    • Tvorba webových stránek
    • Obsahový marketing
    • Správa sociálních médií
    • PPC
    • Webové aplikace
    • Webhosting
    • Emailové kampaně

    Sdílejte článek

    Jestli se Vám tato stránka líbí, věnujte nám pár vteřin a sdílejte. Děkujeme.

    Logo Semtix

    SEMTIX s.r.o.
    Barvířská 31/8
    460 0 Liberec

    Rychlý kontakt

     info@semtix.cz

     602 525 236

    Služby navíc

    Audit zdarma

    Nápověda WordPress

    Pro neziskové organizace

    Odkazy

    Cookies

    GDPR

    Propojte se s námi

    Hodnocení klientů
    Spojte se s námi

    Služby

    Strategie a analytika

    Tvorba webových stránek

    Obsahový marketing

    Správa PPC

    Správa sociálních médií

    Webové aplikace

    Webhosting

    Emailové kampaně

    © 2025 SEMTIX s.r.o.

    Nastavení cookies

      Cookies a GDPR
      Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu.
      Funkční Always active
      Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
      Preferences
      Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro legitimní účely ukládání preferencí, které si účastník nebo uživatel nevyžádal.
      Statistické
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
      Marketing
      Technické ukládání nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů pro zasílání reklamy nebo ke sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
      Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
      Upravit
      {title} {title} {title}