Kombinace slov PPC a agentura není v našem podání sprostým slovem. O PPC propagaci našich klientů se staráme, jako by to byly naše vlastní peníze. Nestane se, že vám při špatně nastavených kampaních protečou mezi prsty. Máme více jak 10 let zkušeností s PPC reklamou, máme vlastní nástroje pro efektivní správu, a umíme zvednout do lepšího výkonu i účty s více než 1.000.000 Kč měsíční útraty. Říká se o nás, že máme tah na branku. Ano, jsme přísně orientováni na výkon a přitom s vámi stále komunikujeme „lidštinou“. Je to koktejl, na který jsme hrdí. Jestli jste nikdy nevyzkoušeli PPC, pravděpodobně vám vykouzlíme úsměv na rtech. A pokud jste PPC zkusili a výsledky jste byli zklamáni, mile vás překvapíme.
Jsme naprosto transparentní z hlediska naší práce. Neprodáváme vám anonymní balíček ,,správy reklamy“, kde jen platíte, platíte, a čekáte na výsledky. Někdy marně. Spolupráce s námi má jasně daná pravidla:
Nepodceňujeme ani nekritizujeme freelancery – oproti velkým agenturám vám dokáží přinést prvky lidskosti i pečlivosti, které mnohdy agenturám chybí. Také nemusíte platit střední a vyšší management, proto je freelancer obvykle daleko levnější, než agentura… Je tu ale jedno ALE … jen v Google Ads (dříve AdWords) existuje 48 typů náhledů na kampaně a reklamy. Každý z těchto náhledů obsahuje minimálně desítky sloupců – a každý z nich pomůže správci účtu v optimalizaci účtu. Sledovat na denní bázi, jak vám odtékají peníze za nerelevantní klíčová slova, nebo naopak utíkají objednávky díky tomu, že nejste s reklamou na prvním místě, jednoduše není v lidských silách. Náš způsob práce s PPC účty kombinuje to nejlepší ze světa automatizace (kterou často používají velké agentury), ale i ze světa freelancerů (komunikace, rychlé reakce a osobní vazby). Vytvořili jsme a spravujeme vlastní software, který každých několik hodin upozorňuje na změny na námi spravovaných účtech (Google Ads, Sklik, Facebook), takže téměř ihned víme, co se dá vylepšit. Proto máme i více času např. na komunikaci a společné plánování jak zlepšit výsledky.
Pokud nemáte vlastní, velmi drahé nástroje, projížděním Google Ads, Skliku a Facebooku můžete zabít klidně celý den. Díky SEMTIX.cz bude váš účet pod drobnohledem, který normálně mají jen účty s milionovou útratou.
6h
2h
2h
V přepočtu bychom denně strávili desítky hodiny času nad dohledáváním věcí, které se mají na účtu vyspravit. Díky pokročilé automatizaci nám ale zbývá většina času na vylepšování kampaní. A to je kvalitativně naprosto jiná úroveň PPC marketingu.
1h
8h
1h
Za kvalitou naší práce ve správě AdWords, Sklik a Facebook účtů si stojíme. S použitím výše uvedených metod a nástrojů garantujeme nejlepší možné výsledky. Reálný svět ale není tak jednoduchý, jako například údržba PPC účtů agenturou. PPC je jen velmi malou součástí procesu, kdy se z náhodného kolemjdoucího možná stane váš věrný zákazník. Naučíme vás vnímat, že klient si vás nevybere jen podle dobře vyladěné reklamy. Ukážeme vám v rámci naší společné cesty často i nepříjemné problémy s přesahem do organizace vašeho podnikání, které musíme společně vyřešit. Na PPC je skvělé, že vám rychle dokáže říci, proč vaše firma na webu nefunguje jak má. A současně dokáže některé věci velmi rychle zlepšit. Samotné perfektně naladěné PPC nedokáže všechno, je nezbytná vzájemná spolupráce.
Co je častou příčinou nefunkčních PPC kampaní?
Jeden z nejstarších českých pivovarů, který patří bez přehánění k pilířům českého pivovarnictví. Svijanské nepasterované pivo trhá rekordy ve výstavu, a zůstává jedničkou v kategorii silných nebo speciálních piv. Naším úkolem je podpora brandu, výkonnostní online marketing a podpora speciálních akcí. No a ve volném čase, když je fajn nálada nebo při setkání s přáteli podporujeme Svijany i osobní spotřebou.
branding / produktový marketing / výkonnostní marketing / PPC
Vybrané reference ->
Práce pro iQLANDII je pro nás zajímavou exkurzí do nádherně propojeného světa zábavy, techniky, fantazie a vzdělávání. Při přípravě strategie nás ohromily zejména obrovské možnosti a rozsah témat, které můžeme uchopit různými způsoby a využít je pro digitální marketing.
online marketing
Projekt Chcidomagny.cz je klasickou ukázkou realizace online HR kampaní zaměřených na nábor nových zaměstnanců. Pro společnost Magna Exteriors (Bohemia) s.r.o. realizujeme efektivní oslovení skladníků, operátorů výroby, ale i pracovníků v manažerských a technologických profesích. Umíme cílit na vývojáře, projektanty, nebo kontrolory, stejně jako na další profese středního managementu.
online marketing
Význam digitálních kampaní pro Louda Auto spočívá ve dvou hlavních momentech. Za prvé se jedná o strategii pro velmi velkého prodejce automobilů s početnou sítí poboček. Za druhé jsme měli znovu příležitost spolupracovat na velké televizní kampani a udělat jí „digitální zrcadlo“.
online marketing
Rezidence Park Masarykova pro nás byl další zkušeností z development marketingu. Developerský projekt probíhal ve třech etapách. Postupně jsme se podíleli na prodeji 143 bytů. Od analytiky, přes vytvoření marketingové strategie, až po tvorbu mediaplánu a výkonnostní PPC marketing. Máme radost z toho že jsme mohli přispět k úspěšnému zvládnutí citlivého a unikátního projektu v zeleném srdci Liberce.
výkonnostní marketing / development marketing / PPC
Společnost Libea s.r.o. je přední český výrobce kvalitních vlajek. Firma s ověřenou dlouholetou tradicí si zakládá především na kvalitě a zákaznickém servisu. Je vícenásobnou držitelkou značky Czech Made. Vedle tvorby e-shopu Vlajky.com máme u této výrobní společnosti na starosti i výkonnostní marketing.
webdesign / výkonnostní PPC marketing
Vytěžuje vás provoz vaší firmy na 110% a jednoduše už není čas na tvorbu fotek, grafických bannerů, nebo dokonce videa? To vše máme pokryté. Jsme schopni pro vás na míru vytvořit kompletní kampaně, od loga, návrhu online strategie, nasadíme plánovač klíčových slov, až po bannery pro Google reklamy a propagační Yotube videa (video je už v roce 2019 naprostý základ), a samozřejmě jejich nasazení a vyhodnocení. Pro rychlé testy velmi často používáme responsivní reklamy (dostupné v Google Ads, Skliku i Facebooku).
Nechte si nezávazně ověřit nastavení PPC kampaní. Získejte jistotu, že máte o svoje investice dobře postaráno. Do 24 hodin provedeme audit a jeho výsledky vám budeme prezentovat (vaše data samozřejmě nepustíme z ruky žádné třetí straně). Po ukončení auditu nás jednoduše odhlásíte. Audit je bezplatný, k ničemu se nezavazujete a nečekají vás žádné skryté poplatky. Naší motivací je dohledání klientů, kteří mohou potřebovat naši pomoc. Pokud budete mít kampaně dobře nastavené, sdělíme vám to v rámci prezentace, případně upozorníme na drobnější nedostatky. V případě vážných nedostatků bude rozhodnutí o řešení na vás. Kontaktujte nás, pošleme vám žádost o přístup k účtu z našeho agenturního účtu. Nebo můžete vaše účty připojit k SEMTIX.cz na pár kliknutí online a téměř automaticky.