E-mail marketing

Pokud máte data o zakázkách, prodaných výrobcích a jiné kontakty, jste majitelé pokladu. Vaše obraty se mohou s emailingem posunout o úroveň výš? Jde o cenově nejefektivnější druh reklamy. Emaily zákazníků se dají využít k opakovaným objednávkám. Dokážeme i přes případný odpor ke spamu, že můžeme vést efektivní e-mailingovou kampaň, která neobtěžuje. Umíme s emaily pracovat koncepčně, měřit výkon, analyzovat příležitosti, segmentovat uživatele, zvládáme technická nastavení platforem.

Proč dělat email marketing?

Cena za správu e-mailingu

E-mailing poskytujeme jako celek v rámci pravidelné měsíční správy. Nikoliv jako jednotlivé úkony. Orientační ceny jsou uvedeny bez DPH.

První konzultační hodina je zdarma

Můžeme pomoc i vám

Prvním krokem je kontakt

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Souhlas

E-mail marketing na míru

Zásadní rozdíl mezi doručením emailu a zobrazení reklamy je v tom, že příjemce musí email potvrdit, přečíst, smazat, nebo označit jako spam (nejhorší varianta). Specializujeme se na to, aby byl email pro příjemce co nejzajímavější a nejméně obtěžující. Chcete přeci vydělat peníze. Řešíme cílené doručení emailů do schránek těch zákazníkům, kteří je skutečně ocení. Víte proč svěřit správu emailového marketingu právě nám a nepokoušet se o to sami?

  • Nemusíte řešit věci jako např. personalizace emailů, umíme například uživatele oslovit jeho jménem a se skloňováním.
  • Z vaší databáze umíme na míru naprogramovat systém, který uživatele osloví v době, kdy je pravděpodobné, že by si něco mohl opět koupit. Tzn. zákazníkovi, co si objednal dětské pleny nepošleme email ani druhý den, ani za 3 roky, kdy je už nepotřebuje.
  • Aplikujeme Big Data postupy na předešlé objednávky. Pokud máte kdekoliv poznamenané, že si klient kdysi koupil dětské pleny, za pět let mu můžeme poslat tipy na skvělé penály do školy. Prostě segmentujeme i tam, kde jste to dřív nedělali vy.
  • Řešíme kompletně grafiku emailů i jejich A/B testování – testujeme, aby byla míra úspěšnosti co nejlepší, včetně maximální doručitelnost e-mailů (aby např. nepadaly do hromadné korespondence na Seznam.cz, kdy vaše sdělení fakticky nikdo neuvidí).
  • Reportujeme a dostanete od nás report s údaji kolik emailů jsme odeslali, kolik lidí je otevřelo, kolik bylo konverzí (obrat), a kolik času jsme na tom strávili.
  • V případě, že máte zákazníky z celého světa, tak je nebudíme, emaily posíláme s ohledem na časové pásmo a nezásobujeme je skvělými nabídkami o půlnoci.

Jak probíhá spolupráce

Vyčištění databáze emailů?

Víme, že zákazníků jsou na internetu miliony, ale spam nepodporujeme. K odeslání emailů je potřeba vždy svolení. Pokud máte obchodní historii, můžeme vám být velice užiteční?

Pokud vás po letech, kdy jste s emaily klientů nic nedělali, napadlo poslat jim hned teď svoji skvělou nabídku se slevou, zabrzděte! Nedopadne to dobře. Důvodů je hned několik a tím nejvážnějším je, že můžete svoji internetovou prezentaci / IP adresu / emailový server, ze kterého to celé odesíláte, poslat rovnou na blacklist. Nepošlete si už nic ani vy, ani ostatní firmy, které s vámi sdílí server. Nejprve je totiž potřeba e-maily vyčistit. Jak to děláme u nás?

  1. Ověříme, jestli může emailová adresa technicky existovat a je ve správném formátu – některé firmy již neexistují, některé emailové služby už mohly zaniknout. Toto ověření zahrnuje i ověření MX záznamů domény (nemusí již existovat) a další méně známé metody
  2. Inteligentně odstraníme veškeré duplikace – tedy například nebudete posílat stejný email 10 lidem v cizí firmě
  3. Připravíme kampaň a rozešleme ji na adresy které skutečně existují a jsou využívané. Zajistíme že se může kdokoliv z vašich dalších emailových kampaní odhlásit (okamžitě)

Říkejme tomu třeba renovace – po těchto 3 krocích dostanete zpět plně funkční vyčištěnou databázi klientů, se kterou můžete dále operovat sami, nebo to i nadále nechat na nás

Otázky a odpovědi

Přes co odesíláte emaily?
Pro odesílání emailů využíváme služby jako Ecomail, Mailchimp, SmartEmailing, nebo Amazon SES. Pro odesílání zpráv s vysokou doručitelností máme vytvořené i vlastní nízkonákladové řešení.
Jaká je cena vašich služeb, kolik mně to bude stát?
Možná vás teď chvilku zklameme, ale nemáme žádný balíčkový ceník. Emailing jak jej chápeme my se nedá nacpat do ceníku jako balíček. V našem pojetí se jedná o úzce personalizovanou službu, kterou stavíme na míru každému zákazníkovi. Cílem je maximální efektivita a současně zachování dobrých vztahů s příjemci emailů. I zde se snažíme budovat kvalitní a dlouhotrvající vazby. Pokud je pro vás naše služba zajímavou alternativou, prosíme kontaktujte nás a projednáme vaše potřeby.
Jak zajistíte efektivní doručitelnost emailů?
Řídíme se osvědčenými postupy. Snažíme se aby email nesl zajímavý obsah a vyhýbáme se všemu co může aktivovat antispamové filtry. Například používáme ověřené emailové adresy (double opt-in), relevantní obsah, čistý HTML kód, vyhýbáme se spamovým slovům a pravidelně, ve spolupráci s klientem, čistíme seznam kontaktů. Personalizujeme a používáme interaktivní prvky (např. ankety, GIFy).
Využíváte v emailingu umělou inteligenci?
Ano, určité prvky umělé inteligence (AI)využíváme pro personalizaci a optimalizaci kampaní. Emailingové platformy jdou v tomto směru rychle naproti. Mezi další techniky patří automatizace, segmentace publik a mobilní optimalizace.

Články o e-mailingu

8.9.2020

Co je Basecamp a proč byste to s emaily neměli přehánět?

Basecamp je aplikace, která je z velké části zodpovědná za naši efektivitu. Pojďme si vysvětlit přednosti tohoto způsobu organizace práce. Několik minut čtení vás možná inspiruje, a ukáže, že i ve vaší firmě může najít Basecamp (nebo některá z jeho alternativ) bohaté uplatnění.
23.4.2020

Jak na emailový marketing v roce 2020?

Pro sběr, správu a odesílání newsletterů v SEMTIX.cz používáme plugin The Newsletter. V tomto článku se dozvíte, jak celé řešení dostat pod kontrolu, jak doplněk nastavit , jak automaticky jednoduše odchytávat a segmentovat uživatele, a jak jim posílat krásně cílené emaily ve správnou dobu. Snad jedinou nevýhodou celého řešení je, že drtivá většina ovládacích prvků je v angličtině, nicméně následují samá pozitiva. Od možností tvorby emailů, vkládání proměnných dle uživatele (jeho jméno, emailová adresa, u integrrace s eshopem seznam produktů a mnoho dalšího), až po cenu. Samozřejmou součástí je správa všech leadů (kontaktů), i vyřešení povinného kolečka s registrací, kdy by měl každý registrovaný ve vašem newsletteru také potvrdit svoji registraci (tzn. Double Opt-in). V rámci zákonných povinností je samozřejmou součástí každého newsletteru také možnost se kdykoliv odhlásit. To vše ve funkčním balení, kde si může klient cokoliv změnit, a ono to stále funguje....
22.8.2019

Přihlášení do firemní pošty na Seznam.cz

Tento návod slouží nejen našim klientům, kterým (v některých případech) doporučujeme použít emaily od Seznamu, ale i všem ostatním, kdo si potřebují nastavit firemní email na mobilním telefonu. Obdobné nastavení je pro desktopové programy typu MS Outlook, nebo Thunderbird. Pokud o stahování pošty přímo do mobilního telefonu nemáte zájem, jednoduše navštivte adresu email.seznam.cz, kde zadejte svoje přihlašovací jméno a heslo (POZOR, přihlašovací jméno musí být včetně názvu doménu, tzn. například jarda@smtx.semtix.eu, nikoliv pouze jarda. Díky tomu Seznam.cz pozná, že se přihlašujete se svojí firemní adresou, nikoliv emailem zdarma s koncovkou @seznam.cz).