E-mail marketing
Pokud máte data o zakázkách, prodaných výrobcích a jiné kontakty, jste majitelé pokladu. Vaše obraty se mohou s emailingem posunout o úroveň výš? Jde o cenově nejefektivnější druh reklamy. Emaily zákazníků se dají využít k opakovaným objednávkám. Dokážeme i přes případný odpor ke spamu, že můžeme vést efektivní e-mailingovou kampaň, která neobtěžuje. Umíme s emaily pracovat koncepčně, měřit výkon, analyzovat příležitosti, segmentovat uživatele, zvládáme technická nastavení platforem.
Proč dělat email marketing?
Cena za správu e-mailingu
E-mailing poskytujeme jako celek v rámci pravidelné měsíční správy. Nikoliv jako jednotlivé úkony. Orientační ceny jsou uvedeny bez DPH.
Technické nastavení e-mailingu
od 3.900 Kč
Technické nastavení rozesílky kampaně
Nastavení DNS, řešení antispamových filtrů,
odhlašování odběrů, čištění databáze emailů, ap.
.
Příprava šablon a obsahu
od 2.900 Kč
Nastavení šablon, scénářů, publik a textů
Tvorba textů, oslovení, konverzních prvků, automatizace,
tvorba designových šablon, tvorba hlaviček a zápatí, ap.
Pravidelná měsíční správa emailingu
od 3.900 Kč
Převzetí správy e-mailingových kampaní
Segmentace publik, personalizace, kontrola
sběrných formulářů, analytika a doporučení, ap.
První konzultační hodina je zdarma
Můžeme pomoc i vám
Prvním krokem je kontakt
E-mail marketing na míru
Zásadní rozdíl mezi doručením emailu a zobrazení reklamy je v tom, že příjemce musí email potvrdit, přečíst, smazat, nebo označit jako spam (nejhorší varianta). Specializujeme se na to, aby byl email pro příjemce co nejzajímavější a nejméně obtěžující. Chcete přeci vydělat peníze. Řešíme cílené doručení emailů do schránek těch zákazníkům, kteří je skutečně ocení. Víte proč svěřit správu emailového marketingu právě nám a nepokoušet se o to sami?
- Nemusíte řešit věci jako např. personalizace emailů, umíme například uživatele oslovit jeho jménem a se skloňováním.
- Z vaší databáze umíme na míru naprogramovat systém, který uživatele osloví v době, kdy je pravděpodobné, že by si něco mohl opět koupit. Tzn. zákazníkovi, co si objednal dětské pleny nepošleme email ani druhý den, ani za 3 roky, kdy je už nepotřebuje.
- Aplikujeme Big Data postupy na předešlé objednávky. Pokud máte kdekoliv poznamenané, že si klient kdysi koupil dětské pleny, za pět let mu můžeme poslat tipy na skvělé penály do školy. Prostě segmentujeme i tam, kde jste to dřív nedělali vy.
- Řešíme kompletně grafiku emailů i jejich A/B testování – testujeme, aby byla míra úspěšnosti co nejlepší, včetně maximální doručitelnost e-mailů (aby např. nepadaly do hromadné korespondence na Seznam.cz, kdy vaše sdělení fakticky nikdo neuvidí).
- Reportujeme a dostanete od nás report s údaji kolik emailů jsme odeslali, kolik lidí je otevřelo, kolik bylo konverzí (obrat), a kolik času jsme na tom strávili.
- V případě, že máte zákazníky z celého světa, tak je nebudíme, emaily posíláme s ohledem na časové pásmo a nezásobujeme je skvělými nabídkami o půlnoci.
Jak probíhá spolupráce
Vyčištění databáze emailů?
Víme, že zákazníků jsou na internetu miliony, ale spam nepodporujeme. K odeslání emailů je potřeba vždy svolení. Pokud máte obchodní historii, můžeme vám být velice užiteční?
Pokud vás po letech, kdy jste s emaily klientů nic nedělali, napadlo poslat jim hned teď svoji skvělou nabídku se slevou, zabrzděte! Nedopadne to dobře. Důvodů je hned několik a tím nejvážnějším je, že můžete svoji internetovou prezentaci / IP adresu / emailový server, ze kterého to celé odesíláte, poslat rovnou na blacklist. Nepošlete si už nic ani vy, ani ostatní firmy, které s vámi sdílí server. Nejprve je totiž potřeba e-maily vyčistit. Jak to děláme u nás?
- Ověříme, jestli může emailová adresa technicky existovat a je ve správném formátu – některé firmy již neexistují, některé emailové služby už mohly zaniknout. Toto ověření zahrnuje i ověření MX záznamů domény (nemusí již existovat) a další méně známé metody
- Inteligentně odstraníme veškeré duplikace – tedy například nebudete posílat stejný email 10 lidem v cizí firmě
- Připravíme kampaň a rozešleme ji na adresy které skutečně existují a jsou využívané. Zajistíme že se může kdokoliv z vašich dalších emailových kampaní odhlásit (okamžitě)
Říkejme tomu třeba renovace – po těchto 3 krocích dostanete zpět plně funkční vyčištěnou databázi klientů, se kterou můžete dále operovat sami, nebo to i nadále nechat na nás