Obsahový marketing se často zaměňuje za copywriting. Obsah se ale vlivem technologií posunul do multimediální roviny a dávno se už neomezuje pouze na textovou podobu. V obsahovém marketingu v současnosti pracujeme s různými formáty obsahu. Od blogů a článků, přes videa, sociální sítě, obrázky, e-maily, e-booky, podcasty až po případové studie. Jaký typ obsahu zaujme právě vaše zákazníky, vám poradíme v obsahové strategii, kterou sestavíme vaší značce na míru. Pomůžeme upevnit pozici vaší firmy a efektivněji zacílit na potenciální zákazníky.
Protože SEO není mrtvé (ačkoliv to občas někdo tvrdí). Obsah je král a to stále platí. Chcete argumenty?
Řešíme komplexně tvorbu obsahu, na který firmy často nemají čas. Firemní web je velmi často na druhé koleji, zejména když se firmě daří. Typický klient s námi začíná na obsahovce spolupracovat ve chvíli, kdy si začne uvědomovat důležitost prezentace ve veřejném prostoru. Pojďme si udělat základní představu po telefonu, či osobně. Můžeme vám ale už nyní poskytnout několik příkladů, kde obsahová strategie pomáhá jak nám, tak našim klientům:
Obsahová strategie je v podstatě velký plán prezentace obsahu a související komunikace s vašimi návštěvníky, klienty a s veřejností. Můžete nás vnímat jako externí redakci, kterou si pronajímáte. Naše obsahovka má svůj kalendář, redakční plánování a nástroje pro tvorbu obsahu. Zohledňujeme publika pro která se obsah vytváří. Zahrnuje témata a typy obsahu, prostřednictvím kterých budete prezentovat svoje zájmy. Monitorujeme média, protože strategie zohledňuje i volbu médií, kde budete obsah prezentovat. Současně dohledáváme nové příležitosti k prezentaci. Na různé typy obsahu reagují jinak jednotlivé sociální sítě, velké vyhledávače nebo nejznámější video služby. Jinak budete přistupovat k odborným textům a jinak k zábavným nebo návodným videím. Obsahový marketing lze definovat jako plánované a dlouhodobé budování vztahů a značky prostřednictvím hodnotného a relevantního obsahu. Umění poskytnout svým zákazníkům takovou přidanou hodnotu a důvěryhodnost, za kterou nás odmění nákupem. Více najdete na našem blogu.