Obsahový marketing
Firmy generují v průměru 2x více příjmů z přirozeného (organického) vyhledávání, než ze všech ostatních marketingových kanálů dohromady. Základem úspěchu je budování obsahu. Psaní textů (copywriting), fotky, originální obrázky, infografiky, obsah pro sociální sítě, tvorba videí, e-booky, případové studie, rozhovory, tipy, návody, podcasty nebo webináře. Především je to ale možnost vytvářet vztahy se svými klienty.
Proč dělat obsahový marketing?
První konzultační hodina je zdarma
Můžeme pomoc i vám
Prvním krokem je kontakt
Příklady co můžete získat
- Víte, že 53 % veškeré návštěvnosti webu pochází z neplaceného vyhledávání? Pouze 15 % návštěvnosti je placené. Obsah zvedne návštěvnost webu a podpoří značku.
- Lidé jsou v průměru vystaveni přibližně 6 000 až 10 000 reklamám denně. Díky dobrému obsahu získáte přirozenou pozornost. Vybudujete dlouhodobé vztahy.
- Budováním obsahu připravíte půdu pro obchodníky v terénu. Klíčová slova zvýší efektivitu PPC reklamy. E-maily se stanou zajímavějšími a mnohem účinnějšími.
- Obsahový marketing velmi dobře pomáhá při náboru nových kolegů. Představíte lépe pracovní pozice, benefity nebo firemní cíle.
- Zlepšíte svůj výkon. 79 % prosperujících firem utrácí přes 10 % svého marketingového rozpočtu na obsah. Více návštěvníků, více zákazníků.
- Využijete firemní blog pro zákaznickou podporu. Časté dotazy může vyřešit článek, video nebo infografika. Ušetříte spoustu času.
- Videa výrazně podpoří prezentaci produktů, služeb, návodů, a jsou skvělá pro vzdělávání klientů. Youtube měsíčně navštíví 1,5 miliardy lidí.
- Správným popisem fotografií zvýšíte návštěvnost z Google Images, Instagramu, Pinterestu a dalších obrázkových portálů.
- Obsah na Facebooku vám pomůže získat levněji návštěvnost a zájem. Dostanete se rychleji do povědomí, vytvoříte si kontakty a vlastní publikum.
- Budete profesně důvěryhodnější, potvrdíte svůj zájem o klienty. Toto všechno je pouze začátek, bonusů je mnohem více.
Jak probíhá spolupráce
Co můžeme nabídnout?
- připravujeme celou obsahovou strategii a publikační plán
- v centru naší pozornosti je obsahová analýza a monitoring médií
- postaráme se o firemní blog, online magazín, nebo firemní časopis
- jsem správci sociálních sítí, vedeme reklamní kampaně
- staráme se o firemní newslettery a komunikační styl
- píšeme články (copywriting), reklamní texty a slogany
- tvoříme grafiku, grafické layouty a infografiku
- zajišťujeme videotvorbu, focení i podcasty včetně scénářů
- provádíme lead management i hashtagové analýzy
- aktivně řídíme online náborové kampaně, hlídáme recenze
- píšeme případové studie, textujeme produktové stránky
- realizujeme osobní rozhovory se zajímavými lidmi
- analyzujeme výsledky a provádíme pravidelný reporting
- monitorujeme mediální prostor a reakce na činnost firmy
- poskytujeme podporu, školení a metodické vedení
- rozvíjíme cílové skupiny a styl marketingové komunikace
Tvorba obsahu a naše projekty
Stáli jsme u zrodu multi firemního informačního portálu Valbek Story – příběh myšlenky. Skupina firem kolem Valbek-EU a.s. je společenství profesionálů napříč obory, zaměstnávající stovky špičkových odborníků nejrůznějších profesí. Jsme velmi hrdí na to, že se můžeme podílet na popularizaci projektů, které doslova formují budoucnost. Seznamte se s příběhy zajímavých lidí, s novými technologiemi a s výsledky práce jedné neobyčejné a velmi úspěšné české korporace.Tvorba webu | Online Marketing | Případová studie
Otázky a odpovědi | FAQ
Analytika: Google Analytics, Data Studio, Semrush, Ahrefs, Google Serch Console, Hotjar, vlastní aplikace, atd.
Inspirace: Monitora, Feedly, SimilarWeb, Google Trends, Semrush, YouTube Trends, vlastní aplikace, atd.
Management: Basecamp, Ruttl, Figma, Tracking Time
Správa obsahu: Wordpress, Youtube, Vimeo, Google Drive, vlastní aplikace, atd.
Tvorba obsahu: Canva, Powtoon, Adobe aplikace, Camtasia, ShutterStock, MidJourney, Dall-E, Chat GPT, Bard, atd.
Emailing: Ecomail,
Propagace: Google Ads, Facebook Business Manager, LinkedIn Ads, Sales Navigator, atd.