Jako nový člen našeho PPC týmu zúročí Lucie své dlouholeté zkušenosti s výkonnostním marketingem především v oblasti e-commerce. Zejména v rámci připravovaných inovací u PPC kampaní našich klientů.
Lucie se pohybuje v oblasti PPC marketingu už 8 let. Podílela se na řadě zajímavých projektů. Zkušenosti s PPC marketingem získala postupně ve firmách United Signs s.r.o., ve společnosti Economia a.s. měla na starosti návrhy, realizace a správu reklamních PPC kampaní v SME segmentu, v systémech Google AdWords, Sklik, eTarget a AdFox. Ve firmě Web Revolution, s.r.o. rozšířila svoji kvalifikaci o nasazování měřících kódů a reklamu v systému Facebook Ads, a ve společnosti Datart International, a.s. se podílela i na tvorbě vendorských kampaní ve spolupráci s televizním a rozhlasovým kanálem. Vedle PPC má Lucie kvalifikaci jako online analytik.
Lucie vystudovala podnikovou ekonomii a management, a jejími koníčky jsou především sportovní aktivity, divadlo a cestování.