Obchodník 24/7 - silný nástroj
 

Máte obchodníky nebo aktivně sháníte nové zakázky? Potřebujete zaujmout potencionální klienty? Nabízíte služby nebo zboží i do zahraničí? Trávíte desítky hodin sháněním kontaktů na ty správné firmy, vytváření tabulek, čistíte a ověřujete data, a vymýšlíte jak nalezené firmy oslovit? Pak na naši službu Obchodník 24/7 nemůžete reagovat jinak než  ….WOW…. Nabízíme vlastní zkušenosti, protože přemýšlení o vedení marketingu je náš denní chleba

Běžný obchodník : 50% shánění kontaktů, 40% kontaktování 10% kreativa
Virtuální obchodník : 1% shánění kontaktů, 0% kontaktování 99% kreativa

Prohledáváme 500.000.000 firem | výsledky do několika hodin | pokryto 190 zemí světa.

Zobrazit ceny

Ceník

Nejlevnější
  • Email

  • 2 Kč / 1 email

    • Nejlevnější druh kampaně
    • Možnost měření efektivity
    • Okamžité odesílání
    • Min. 1000 emailů / kampaň
    • Formát : titulek a text emailu
  • Kontaktujte nás
Vysoká odezva
  • SMS

  • 3 Kč / 1 SMS

    • Netradiční způsob oslovení
    • Vysoká míra odezvy
    • 100% doručitelnost
    • Min. 1000 SMS / kampaň
    • Formát : zpráva až 480 znaků
  • Kontaktujte nás
Netradiční
  • Dopis

  • od 26 Kč / 1 dopis

    • Vhodné pro větší firmy
    • Netradiční způsob oslovení
    • Zasílání do celého světa
    • Min. 500 dopisů / kampaň
    • Formát : obálka DL, dopis A4
  • Kontaktujte nás
TOP
  • Telemarketing

  • od 100 Kč / hovor

    • Efektivní forma kontaktu
    • Odezva konkrétních klientů
    • Trhy:  EN, ČR, SK, DE, PL, +
    • Min. 300 hovorů / kampaň
    • Formát : telefonický hovor
  • Kontaktujte nás
SEMTIX obchodník

B2B vyhledávač firem a obchodních partnerů

Více než 5 let vyvíjíme software a datové sady, které si můžete představit jako Google pro B2B, s rozsáhlou filtrací, kterou stále vylepšujeme. Určíte typ firmy, velikost, region, a za několik minut (či hodin) prohledá vyhledávač stovky veřejně dostupných databází. Dohledá podrobné informace o subjektech, které vás zajímají. Od základních údajů, až po velmi detailní ekonomické ukazatele a kontaktní informace. Chcete jen větší firmy? Chcete jen nově založené firmy? Chcete oslovit firmy u příležitosti jejich výročí? Akciovky, s.r.o., nebo neziskovky? Chcete pouze firmy s offshore vlastníky? Podobný výsledek by obchodník v ČR dával dohromady stovky hodin. My ale umíme dodat i firmy ze zahraničí. Prohledáváme přibližně 500.000.000 firem, živnostníků, institucí a dalších subjektů.  Čtete dobře, téměř půl miliardy. Poskytneme vám cílené informace o potencionálních klientech, nikoliv neaktuální databázi všech IČO v ČR, která je Vám bez pokročilé filtrace k ničemu.

Kontaktujte nás pro více informací

Obchodní komunikace v 21. století

Obchodník získal databázi kontaktů, ale potřebuje firmy pohodlně kontaktovat. Zapomeňte na úmornou rutinu. Automatizujeme. S naší pomocí ušetříte čas na mnohem zábavnější obchodní kreativitu. Zadáte jen rozsah a frekvenci komunikace, typ oslovení, typ nabídky a kterými prostředky chcete komunikovat. Ostatní zařídíme. Pošleme e-maily, odešleme v pravou chvíli SMS, firmy telefonicky obvoláme, nebo pošleme klasické dopisy poštou za nejnižší ceny na trhu. Je to náš poslední filtr. Vy získáte hotové předjednané kontakty, které jsou připravené a ochotné komunikovat. Pro exportéry zajistíme tyto služby i v zahraničí. Služba má celosvětovou působnost.

Kontaktujte nás pro více informací
SEMTIX business

Aktivní podpora prodeje – seznam firem

Kampaně běží a systém komunikuje. Přicházíte téměř ,,k hotovému“. Reagujete na odpovědi potencionálních zákazníků a řešíte s nimi detaily obchodu. Už žádné odesílání stovek necílených, hromadných emailů, kdy typická míra odpovědi nepřekročí 1%. Díky našemu způsobu výběru a komunikace jste vítaným nositelem informace. Navíc ušetříte desítky až stovky hodin práce na PC při shánění a čištění dat. Pokud mezitím nechcete pasivně čekat a chcete obchod efektivně podpořit, můžete s námi realizovat podpůrnou marketingovou kampaň. Kdo o vás neví , nemůže u vás nakupovat, ale je dobré připomenout se i klientům, kteří o vás ví. Jak se říká „sejde z očí, sejde z mysli“. Pojďme se spojit a pobavit se o fantastických možnostech, které nabízí aktivní digitální marketing nebo nové technologie podpory prodeje.

Kontaktujte nás pro více informací

Nejčastější otázky a odpovědi

  • Co si můžu nejlépe představit pod pojmem Obchodník 24/7?

    Služba Obchodník 24/7 od SEMTIX.cz je nástroj pro hybridní marketing. Vyhledáme podle definovaných vlastností a parametrů nejvhodnější klienty či partnery. Připravíme pro vás strategii a scénář kampaně. Navrhneme konkrétní textaci reklamních sdělení. Technicky nastavíme systém a zařídíme distribuci. Výsledky kampaně vám předložíme formou reportu. Jedná se o stejnou revoluci, jako v případě automatizovaného nákupu reklamy. Ušetříte řádově stovky hodin měsíčně dohledáváním kontaktů, tisknutím obálek a řešení smluv s providery inzertních systémů. Místo nudné, pomalé a opakující se ruční práce můžete více přemýšlet, vyhodnocovat a prodávat.

  • Jaké jsou možnosti cílení kampaní?

    Možnosti cílení závisí zejména na zemi, kterou chcete cílit. Mezi základní možnosti cílení patří země, GPS souřadnice a jejich okolí, nebo libovolný GPS polygon. Geografické souřadnice je možné dále omezit např. velikostí, druhem nebo zaměřením společnosti. A toto vše lze kombinovat například s časovými údaji o společnosti (datum vzniku firmy, výročí apod) a cca 100 parametry, které online hledáme na internetových stránkách daných společností. Pro konkrétní možnosti cílení na míru nás prosím kontaktujte. Samozřejmě je možné jasně vydefinovat také tzv. negativní cílení – tedy vydefinování společností, které nechcete v žádném případě kontaktovat (například konkurence)

  • Jaké jsou jednotlivé formáty reklamních sdělení?

    Email – titulek a text emailu
    SMS – jednoduchý text s odkazem či telefonním číslem o maximální délce 480 znaků. Každých 160 znaků délky se ale počítá jako jedna SMS
    Dopis – obálka DL (Dimension Lengthwise) rozměr 220 × 110 mm pro 2× přeložený papír A4 (⅓ A4), dopis ve formátu A4 ve formátu tiskového PDF. Obálka ke stažení, Dopis ke stažení
    Telemarketing – scénář hovoru, jehož šablonu vám poskytneme na vyžádání

  • Kolik za to celé zaplatím?

    Cenu služby si určujete a můžete spočítat sami. Je závislá na rozsahu kampaně nebo na vašich možnostech. Ceny služeb naleznete výše. Zahrnuje přípravu podkladů, přípravu kontaktů a samotnou realizace kampaně. Pokud jste zastánci efektivity a vážíte si svého času, bude kampaň naším prostřednictvím vždy výhodnější. Vyvíjeli jsme software s ohledem na automatizaci procesů a úsporu času. Nejlevnější z hlediska poměru cena / výkon jsou kampaně dlouhodobého charakteru. Jednak díky objemové slevě, ale především díky účinku dlouhodobého působení kampaně. Při delších kampaních (stejně jako u PPC kampaní) se fixní náklady na vytvoření kampaní rozpustí do objemu a celková efektivita jde strmě nahoru. Stejně jako v případě PPC kampaní,  ani u hybridního marketingu nemá logiku investovat 5+ hodin do tvorby reklamních sdělení, a pak spustit kampaň ,,na test“ za řádově stokoruny ( i když to umožňujeme). Kampaně vedeme tak aby neobtěžovaly a sdělení upravujeme aby se neokoukala.

  • Co můžu čekat od rozesílky první stovky dopisů/sms/emailů/telefonátů?

    Především své obchodníky zbavíte opakující se zdlouhavé práce. Poskytnete jim více času na skutečné obchodování místo dohledávání kontaktů. Další výhodou je zrychlení a větší množství získaných kontaktů. Můžete za stejnou dobu připravit mnohem více nabídek, domluvit více schůzek. Efektivita závisí i na našem produktu, ale každopádně zde získáváte šanci znásobit prodeje automatizací obchodní činnosti. Kdo o vás neví nemůže u vás koupit. Buďte rychlejší než konkurence. Hybridní marketing, stejně jako PPC kampaně, je nekončící boj o pozornost zákazníka a o celkové efektivitě sjednávání obchodů. Velmi důležité je i správné nastavení očekávání, které od kampaní máte. Pokud se vašemu současnému obchodnímu zástupci nedaří prodeje, je možná správný čas pobavit se i o úpravě obchodní strategii.

  • Chci jen jednorázovou kampaň na týden na test

    Efekt bude podobný, jako u obchodníka, kterého si najmete na týden. Obchodník 24/7 může již během prvního týdne ,,práce,, sehnat reálné zakázky. Daleko větší šanci ale budete mít při dlouhodobé, stabilní kampani. Proč? Protože Váš klient není robot a chová se stejně, jako každý jiný člověk. V době, kdy mu zasíláte email či SMS s neodolatelnou nabídkou, může být právě na dovolené, na vaši nabídku nemusí být úplně správná doba, nebo  může řešit úplně jiné problémy (obchodního nebo i osobního charakteru). Nebo zrovna jednoduše nemá čas. Obchodní proces každé firmy funguje jako dobře namazaný stroj, pokud potencionálního klienta oslovíte relevantním způsobem z více míst. Hybridní marketing nasadíte například na začátku vztahu a připomenete se průběžně například skrze PPC v době, kdy si o Vaší firmě či službě zjišťuje více informací. A remarketing nasadíte ve chvíli, kdy je dobré se připomenout, například v době, kdy už zase zapomněl, jak se ta vaše služba tenkrát jmenovala. Zapojením více marketingových kanálů průkazně roste celková efektivita.

  • To znamená, že obchodního zástupce už nepotřebuji?

    Právě naopak – Obchodník 24/7 řeší tu nejnudnější část obchodu – shání a vyhledává kontakty, organizuje reklamní kampaně a zajišťuje jejich distribuci. Neumí ale komunikovat s potencionálními zákazníky ve chvíli, kdy mají zájem o vaše služby či produkty a potřebují se na něco zeptat. Neumí uzavírat smlouvy a jezdit ,,dotahovat“ obchod přímo ke klientovi. Váš vlastní obchodník bude mít naopak díky této službě čas na lepší přípravu kampaní a dotahování obchodů, namísto rozesílání dopisů a nekonečného hledání potencionálních partnerů či zákazníků. Investice se vám vrátí díky ušetřenému času kvalifikovaného obchodníka. A ten většinou nestojí málo.

  • Potřebuji nejprve poradit, jak s aktivním marketingem začít

    To samozřejmě chápeme. V případě Vašeho zájmu o aktivní marketing jsme schopni Vám poskytnout (mimo rostoucí báze otázek a odpovědí, videí a článků na blogu zdarma) až 2 hodiny konzultací zdarma, týkající se výběru person a správných kampaní, a také nastavení konkrétního způsobu oslovení. V případě, že s hybridním marketingem teprve začínáte, poskytneme vám konzultace týkající se marketingu na internetu (dle standardní hodinové sazby). Například o přípravné fázi, definování person a cílových skupin, výběru způsobu oslovení klientů, budování publik, atd.

  • Chci od Vás jen dohledat kontakty, posílat emaily a SMS chci sám

    I toto je možné. Kampaně a celou agendu spojenou s distribucí informací můžete řešit svépomocí. Cena za dohledání relevantních kontaktů závisí mj. na objemu dat, rozsahu cílení a regionu na který je kampaň cílena (město, oblast, ČR, EU, svět). Zašlete nám specifikaci jak si představujete ideálního klienta a my vám vrátíme nabídku v podobě interaktivního dokumentu, ve které si můžete celkovou cenu vypočítat a rozhodnout podle vlastních možností a záměrů. Minimální odběr je 500 kontaktů, cena za 1 kontakt pak činí 18,- pro CZ kontakty, 24 pro kontakty mimo ČR.

  • Co když již své kontakty mám?

    Pokud nám dodáte svoji existující databázi kontaktů, pošleme vaše kontakty. Pokud budete chtít rozšířit kontakty, dohledáme vám další, odstraníme duplicity a použijeme sloučenou databázi.

  • Jaký je minimální odběr?

    Službu nabízíme od minimálního množství 500 vyhledaných/odeslaných kontaktů (platí pro službu vyhledávání, pro dopisy a telemarketin), pro emaily a SMS platí minimálně 1000ks. Menší množství nejsme schopni řešit komunikačně, ani technicky.

  • Jak mám začít?

    1. kontaktujte nás na info@semtix.cz nebo na telefonu 602 525 236, nebo vyplňte formulář níže a my se Vám ozveme
    2. zašlete nám váš požadavek na cílení kampaní – cílové skupiny nebo persony které chcete oslovit, jaká země, region, město, kategorie firem, velikost firem či cokoliv dalšího, nebojte se rozepsat požadavek
    3. spolu s odhadem počtu kontaktů, které pro vás nalezneme, vám zašleme interaktivní nabídku, kterou si můžete libovolně upravit dle vašich finančních možností
    4. po odsouhlasení nabídky spolu podepíšeme jednoduchou elektronickou objednávku
    5. vyhledáme pro vás kontakty a zašleme vám je k revizi (u emailové služby je to email, název firmy a její IČ u plnohodnotných marketingových kontaktů je to s adresou, a řadou dalších parametrů)
    6. zašlete nám vaše reklamní materiály (nebo je pro vás vytvoříme) a zajistíme technickou část distribuce
    7. po ukončení kampaně, nebo u delších kampaní na měsíční bázi dodáme report s výsledky

Kontaktujte nás