Efekt bude podobný, jako u obchodníka, kterého si najmete na týden. Obchodník 24/7 může již během prvního týdne ,,práce,, sehnat reálné zakázky. Daleko větší šanci ale budete mít při dlouhodobé, stabilní kampani. Proč? Protože Váš klient není robot a chová se stejně, jako každý jiný člověk. V době, kdy mu zasíláte email či SMS s neodolatelnou nabídkou, může být právě na dovolené, na vaši nabídku nemusí být úplně správná doba, nebo může řešit úplně jiné problémy (obchodního nebo i osobního charakteru). Nebo zrovna jednoduše nemá čas. Obchodní proces každé firmy funguje jako dobře namazaný stroj, pokud potencionálního klienta oslovíte relevantním způsobem z více míst. Hybridní marketing nasadíte například na začátku vztahu a připomenete se průběžně například skrze PPC v době, kdy si o Vaší firmě či službě zjišťuje více informací. A remarketing nasadíte ve chvíli, kdy je dobré se připomenout, například v době, kdy už zase zapomněl, jak se ta vaše služba tenkrát jmenovala. Zapojením více marketingových kanálů průkazně roste celková efektivita.