Internetový marketing má jednu nespornou výhodu – oproti ostatním marketingovým aktivitám se dá dobře měřit jeho přínos. Toto 100% platí v případě eshopů, kde je možné vše dopočítat téměř do koruny. Problém nastává, pokud vaši klienti působí v oblasti služeb a první kontakt, většinu rezervací i objednávek realizují po telefonu. Vyhodnocovat úspěšnost kampaní je v tomto případě značně omezené a většinou se jedná pouze o odhady, které neodrážejí realitu. Specialista marketingu má potom jedinou možnost optimalizace kampaní a to díky počtu “hovorů“ (tedy kliknutí na telefonní číslo, které ale nemusí skončit hovorem). Naše řešení jde mnohem dále a řeší hned několik problémů.
Investujete do online marketingu, ale PPC systémy vám neumožňují vyhodnotit konverze, pokud je nutné se zákazníkem mluvit osobně?
Máme unikátní řešení, které přivede nové zákazníky a vy budete přesně vědět, odkud přišli.
Ideální nástroj optimalizace marketingových nákladů pro luxusnější druhy produktů, kde je nutný lidský kontakt!
Vložte kus kódu na svůj web
Propojte s námi své reklamní účty
Měřte detailně telefonické konverze
Telefonické konverze se v běžných případech nedají vůbec měřit, nebo jen částečně a ještě neefektivně. Typickým příkladem, kdy nedokážete měřit přínos internetu pro vaši firmu (např. reklamních kampaní) je prodej služeb či produktů vyšší hodnoty. Například v případě luxusní dovolené, automobilů se velmi často stává, že si klient chce nejprve osobně pohovořit s prodejcem. Problém nastává, když uživatel opíše telefonní číslo do telefonu, nebo ho nadiktuje kolegovi – v tom případě je kompletně ztracena návaznost na reklamní aktivity. Druhý je případ, kdy uživatel klikne na telefonní číslo na mobilním telefonu (pokud se prokliknout nechá), ale pro změnu není možné žádným způsobem zjistit obsah hovoru (maximálně délku hovoru, ale pouze u některých kampaní).
Řešení přináší monitoring telefonických konverzí. Ve zkratce se jedná o to, že každému návštěvníkovi vašeho webu zobrazujeme jiné telefonní číslo. Když na něj zavolá, dojde k přesměrování na původní telefon, uvedený na webu. V takovém případě potom dokážeme přesně přiřadit zdroj návštěvnosti u každého telefonického hovoru. Jdeme ale o hodně dále – kromě možnosti takové hovory automaticky označit jako konverze v analytických a reklamních systémech (Google Ads, Sklik, Google Analytics) nabízíme jako volitelnou možnost získat detailní informace o každém hovoru:
Na základě těchto údajů náš systém umožňuje zpřesnit konverze – kdy je možné považovat za konverze pouze takové hovory, kde zazněla klíčová slova určité délky, nebo je volající pouze z konkrétní země. Možnosti jsou téměř neomezené. Na základě těchto informací pak můžete upravovat marketingové kampaně se stejnými možnostmi, které mají v současnosti pouze eshopy.
Implementace je velmi jednoduchá. Technicky se jedná o vložení 1 řádku kódu na váš web. Skript následně vyhledá telefonní číslo na stránce a vymění jej ještě předtím, než se kompletní stránka stačí načíst. Řešení funguje s libovolným redakčním systémem. V případě, že máte možnost do zdrojového kódu vložit vlastní kód, k jeho instalaci nepotřebujete ani vývojářskou firmu.