v cloudu

Trápí Vás, kam ve firmě ukládat společné soubory, jak soubory sdílet mezi zaměstnanci a klienty? Vlastní server uvnitř firmy Vám již přijde jako zastaralé řešení? Nechcete řešit zálohování a technické potíže? Od toho je to intranet v cloudu od SEMTIX.cz – s příjemným poměrem cena/výkon, s lidskou podporou, hromadou nápovědy a super prostředím, které je pochopitelné pro každého ve firmě. Přinášíme Vám kompletní řešení bez omezení, včetně skvěle fungujících emailů v ceně. Cloudový intranet vhodný pro jednotlivce i firmy s tisíci zaměstnanci.  To vše v moderním prostředí v češtině.

Zobrazit ceny

Ceník

Nejlevnější
  • OSVČ

  • 500 Kč / měsíc

    • 30GB úložiště
    • denní zálohování
    • videonápověda
    • emailová podpora
    • vhodné pro začínající podnikatele
    • bez emailů
  • Kontaktujte nás
Nejběžnější
  • Firma

  • 1.500 Kč / měsíc

    • 100GB úložiště
    • denní zálohování
    • videonápověda
    • emailová podpora
    • telefonická podpora
    • bez emailů
  • Kontaktujte nás
Kompletní řešení
  • Firma+

  • 3.000 Kč / měsíc

    • 200GB úložiště
    • denní zálohování
    • videonápověda
    • emailová podpora
    • telefonická podpora
    • Neomezeně emailů  v ceně
  • Kontaktujte nás

Firemní intranet a multimediální centrum

Náš intranet vychází z open-source řešení NextCloud. Sami jej aktivně využíváme uvnitř firmy i pro své klienty již více než 4 roky. Známe tedy každé jeho zákoutí. Včetně způsobů, jak intranet bezbolestně bez problémů aktualizovat. Dokážeme Vaši firmu zaškolit v používání všech možností NextCloudu, a postaráme se aktivně o provoz aplikace a zálohování dat. V případě potíží jsme Vám k dispozici my, nebo rychlá videonápověda, případně nebo tisíce dotazů a odpovědí přímo od komunity NextCloudu. Řešení je napojitelné i na firemní uživatelské účty na bázi protokolů LDAP / Active Directory nebo Kerberos. Velké firmy tak nemusejí vytvářet uživatelské účty, a mohou NextCloud přímo napojit na současný systém uživatelských práv.

Kontaktujte nás pro více informací

Bohaté možnosti a funkce

NextCloud přináší v rámci 1 softwarového balíku vše, co si od moderní intranetové aplikace představujete. Od klasického nahrávání a sdílení souborů ve stylu Google Drive nebo Dropbox, přes chytrý systém sdílení, nezatížený nutností vytvářet si uživatelské účty (problém pro vaše klienty), videohovory, až po možnost online editace dokumentů ve stylu Google Docs. Jedná se o open-source alternativu k řešením od Googlu či Microsoftu s jiným cenovým modelem. Důležitý je fakt, že na rozdíl od těchto řešení, zůstáváte majiteli své aplikace i dat a máte jistotu, že je třetí strana nebude moci jakýmkoliv způsobem využívat (např. k softwarové analýze).

Kontaktujte nás pro více informací

Když základ nestačí

Když vám nebude stačit možnost úschovy souborů a ,,základní“ multimediální funkce, projeví se naplno možnosti open-source komunity. Pro NextCloud intranet existují stovky rozšíření, které z vašeho intranetu dokáží rázem udělat multimediální centrum, streamovací server na písničky či videa, mapový server, zabezpečené úložiště hesel, nebo mu dodat stovky jiných funcionalit. Seznam doplňků se díky rostoucí komunitě neustále rozšiřuje. S tím porostou každý měsíc i možnosti vašeho nového intranetu. Pokud se chcete inspirovat, podívejte se na https://apps.nextcloud.com/.

Kontaktujte nás pro více informací

Nejčastější otázky a odpovědi

  • Jaká je výhoda provozu NextCloudu přes Vás?

    Nemusíte se o nic starat – jednoduše za Vás zřídíme a provozujeme jak HW (server), systémové aplikace (webserver, diskový prostor, certifikát), tak samotnou aplikaci NextCloud. A to celé pro vás každý den zálohujeme. Další přidanou hodnotou je, že se ,,svezete“ s námi a našimi klienty, pro které sami připravujeme návody, jak s NextCloudem pracovat – jako jediní v češtině.

  • Jaký je hlavní rozdíl proti Google Docs nebo Microsoft 365?

    Těch rozdílů je hned několik. Z hlediska filosofie je NextCloud open-source, to znamená, že jak aplikace, tak data jsou ve vašem vlastnictví. Další výhodou je fakt, že na svůj vlastní NextCloud můžete nahrávat opravdu libovolná data (při důkladném čtení podmínek jmenovaných gigantů narazíte na poměrně dost specifických podmínek). Z hlediska ceny je pak velmi výrazný rozdíl v případě, že intranet používá více lidí. Na cloudu od Google či Microsoftu platíte za každého uživatele navíc, náš cenový model zohledňuje pouze použité místo. Pro velké firmy bude rozhodující napojení na LDAP / Active Directory nebo Kerberos, čímž nemusejí IT správci vytvářet další uživatelské účty. Systém NextCloud tak jde jednoduše napojit na současné firemní účty.

  • Jaké soubory můžu na NextCloud nahrávat?

    Jakékoliv. NextCloud vám umožní nahrát opravdu cokoliv od obrázků, dokumentů, přes písničky, až po videa. V případě požadavku na extrémně veliké soubory (nad 1GB) Vám můžeme upravit nastavení tak, aby jste nebyli limitování skutečně ničím.

  • Jak je to s GDPR?

    NextCloud je navržen a vyvíjen tak, aby byl v souladu se všemi směrnicemi Evropské Unie, konkrétně normami HIPAA, GDPR a mnoha dalšími. NextCloud intranet po celém světě používají desítky tisíc firem, včetně vládních organizací či nemocnic. Z hlediska práva se nemusíte o nic bát.

  • Co aplikace pro mobil či počítač?

    Pro  Nextcloud existují klientské aplikace pro systémy Android, iOS a desktop umožňují uživatelům synchronizovat a sdílet soubory zcela bezpečným způsobem pomocí šifrovaného připojení. Mobilní klienti mají automatické nahrávání obrázků a videí, které uživatelé pořizují, a mohou synchronizovat vybrané soubory a složky. Díky NextCloud klientovi tak můžete např. automaticky zálohovat všechny fotografie ze svého mobilního telefonu. Klienti mohou zpracovávat více účtů, zobrazovat všechny aktivity na serveru a upozorňovat uživatele na nové události, jako je dostupnost nových sdílených položek.

  • MS Outlook integrace

    Doplněk aplikace Nextcloud Secure Sharing Outlook umožňuje uživatelům snadno a bezpečně odesílat soubory, složky nebo odesílat odkazy ostatním z aplikace Microsoft Outlook. Doplněk může nahradit přílohy, automaticky nahrávat soubory do Nextcloud a vložit zabezpečený odkaz do e-mailu. Rovněž usnadňuje uživatelům poskytovat ostatním zabezpečený odkaz pro nahrávání souborů. Jedná se o přímou integraci s Microsoft Outlook prostřednictvím desktop aplikace. Stejnou integraci umožňuje také s aplikací Mozilla Thunderbird.

  • Jak je to s vyhledáváním?

    NextCloud samozřejmě obsahuje vyhledávač souborů. Pokud vám ale z nějakého důvodu nevyhovuje standardní, základní vyhledávání, je možné jej skrze doplňky propojit s profesionálním řešením například na bázi ElasticSearch.

  • Máme vnitrofiremní úložiště, dá se to nějak použít?

    Ano. Jedna z výhod NextCloud řešení je otevřenost, a to po všech stranách – jako úložiště dokumentů můžete totiž připojit nejen diskový prostor na serveru – NextCloud Vám totiž umožní vzdáleně připojit například FTP server, síťové disky Windows, SharePoint, Samba protokol, Amazon S3 úložiště a mnoho dalšího. Fakticky tak můžete NextCloud používat jako centrální bod pro data, ať se nacházejí kdekoliv – s jednotným přístupem k datům, skrze jednotné rozhraní a jednotný systém práv a sdílení souborů. Navíc, takto připojené externí diskové systémy se nepočítají do prostoru v rámci vašeho tarifu.

  • V čem je cloud intranet lepší, než vlastní HW?

    Úložiště souborů v cloudu je několikanásobně levnější a příjemnější, než provoz na vlastním HW. Pro provoz vlastního úložiště souborů potřebujete řešit stejné problémy, které řeší provozovatelé cloudu. Jenže ti jsou na nákup HW, a na řešení souvisejících potíží zvyklí. Navíc, pokud se Vaše firma rozroste, na cloudu můžete jednoduše, během několika vteřin zvětšit kapacitu a výkon intranetu o řád – u vlastního HW jste limitováni jeho maximálním výkonem a v případě růstu očekávejte stovky hodiny času programátora, stráveného nad migrací na novější hardware. Pro představu uvádíme cenu běžného intranetového řešení na vlastním HW:

    Položka Cena/měsíc
    Vlastní server (80 000,- životnost 4 roky) 1.666,-
    Housing serveru (připojení k internetu, elektřina) 1.500,-
    Správa serveru 2.000,-
    Vývoj SW/úpravy koupeného SW
    (175 000,- životnost 2 roky)
    4.200,-
    Čas programátora pro údržbu
    (1000,-Kč/hod 12h měsíčně)
    12.000,-
    Celkem 21.366,-Kč/měsíc
  • Co když nám ani 200GB nestačí?

    1 instalace NextCloud dokáže pojmout až 16TB prostoru. V případě potřeby Vám připravíme plán na míru, který bude zohledňovat vaše konkrétní potřeby na počet uživatelů a velikost diskového prostoru. Díky cloudové technologii jsme připraveni vám nastavit prostředí na míru do 1 pracovního dne.

Kontaktujte nás