SEMTIX roste a rozšiřuje se i jeho tvůrčí tým. S Filipem k nám přichází jiný pohled na věc, neotřelé nápady a velmi tvůrčí přístup. Tento ztělesněný proud energie přesměrujeme do řízení obsahového marketingu a rozvoje sociálních sítí. Agentura získává posilu, která pomůže našim současným i nově příchozím klientům zvládnout náročné období.
Bezprecedentní změny ve světové ekonomice vytvářejí velkou výzvu pro všechny marketingové profesionály. Trvale roste poptávka po výkonu, nových nápadech a po marketingových inovacích. Obsahový marketing a sociální sítě jsou a budou důležitou složkou strategického marketingu a správně nastaveného marketingového mixu. Jdeme tomu naproti.
Filipova kreativita, několikaleté pracovní zkušenosti v oboru a koncepční pohled na moderní marketing jej plně kvalifikují do řídící pozice v naší obsahové redakci.
Vysokoškolský diplom získal Filip na Technické univerzitě v Liberci. Vystudoval obor Podniková ekonomie. Během studia zaujal na soutěži Start-upů, díky které započal svou kariéru v marketingu. Prvním zaměstnavatelem byla agentura BPR, kde měl na starosti tvorbu obsahu, školení a správu sociálních sítí, copywriting, správu reklamních kampaní na Facebooku a v Google Ads a také jednání s klienty.
“S Filipem jsme měli možnost spolupracovat už v minulosti a jsme rádi, že se nám v jeho osobě podařilo získat dalšího kvalitního člena týmu. Rozhodně se nejedná o zajíce v pytli”, okomentoval novou posilu Martin Chudoba ze SEMTIX.cz.
Kromě poctivé práce a mladického vzhledu patří mezi Filipovy poznávací znaky sportovní nadšení (fotbal, kolo, lyže, hokej, Slavia!), smysl pro humor, rocková hudba a smečka milovaných, kterou tvoří přítelkyně Anička a labradorka Maggie.