fbpx

SEMTIX Blog

Upřímně i mně někdy překvapuje, kolik peněz jsou firmy ochotné investovat do designu webu. Pokud jsou stránky funkční, nezáleží na tom jak vypadají. Je to tak? Ne, není. Naopak, jedná se o jeden z nejdůležitějších prvků vaší digitální existence. Neznamená...

Důležitým tématem z pohledu ochrany osobních údajů jsou cookies a jejich použití. Do oběhu se dostává návrh ÚOOÚ, konkrétně doporučení ke zpracování cookies a obdobných prostředků sledování. Jednak trochu rozptyluje informační mlhovinu, a současně poodhaluje jak se k věci bude...

Stručný průvodce problematikou GDPR . Seznamte se v odlehčené verzi s Nařízením Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č. 2016/679 ze dne 27.4. 2016 (ve věstníku EU zveřejněno dne 4.5. 2016) . Účinnosti nabývá 25. května 2018. Pokud hledáte způsob...

Do našich životů vpadlo Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č. 2016/679 - GDPR. Evropský zákon, účinný od 25. května 2018. Co znamená GDPR zkratka? General Data Protection Regulation, je v překladu Obecné nařízení o ochraně údajů. Stručně řečeno příležitost, jak...

Vytvořit nové webové stránky jde vždy několika způsoby. U nás je prvním místě v seznamu priorit funkcionalita a následné využití webu pro digitální marketing. Web je jako vizitka. Buď ji máte v šuplíku (zahrabaný na internetovém vyhledávači někde hodně vzadu),...

Po přečtení tohoto článku si budete moci udělat jednoduchý obrázek o tom, v jakém stavu je Váš marketing na internetu. Uvedeme konkrétní příklady, v čem vám může Semtix.cz pomoci, protože každá firma by měla mít dobrý marketing. Začneme popořádku. Doba Toplistová Toplist,...

Při zakládání kampaní ve vyhledávací síti pro zobrazení reklam používáte klíčová slova, která jste si sami vytipovali nebo vám je například nabídl AdWords plánovač klíčových slov. Vaše klíčová slova reagují na vyhledávací dotazy uživatelů, dle toho v jaké shodě slova nastavíte....

Než se vůbec začnete pouštět do tvorby reklam v Google AdWords měli byste znát základní zásady inzerce. V roce 2016 se počet reklam, které Google zamítl, vyšplhal na neuvěřitelných 1,7 miliard. Reklamy byste měli psát ihned od začátku správně a nespoléhat na...