• +420 602 525 236
  • info@semtix.cz
    Logo SemtixLogo SemtixLogo SemtixLogo Semtix
    • Služby
      • Strategie a analytika
      • Tvorba webových stránek
      • Obsahový marketing
      • Správa PPC
      • Správa sociálních médií
      • Webové aplikace
      • Webhosting
      • Emailové kampaně
    • O nás
    • Reference
    • Blog
    • Kontakt
    ✕

    AdWords Remarketing naruby

    • Home
    • SEMTIX Blog
    • PPC
    • AdWords Remarketing naruby
    9.5.2017
    Kategorie
    • PPC
    Štítky
    • marketingové kampaně
    • remarketing
    • retargeting
    • segmentace
    • zobrazení

    Pojem remarketing zná každý, kdo někdy pracoval s reklamou na internetu. Běžně se remarketing používá jako prostředek pro znovu oslovení zákazníků a návštěvníků webu. Dnes si povíme o zcela opačném použití – vyloučení stávajících zákazníků a návštěvníků z reklamních kampaní.

    Remarketingové seznamy obvykle obsahují všechny návštěvníky webu. Dále se pak dělí na ty, co si něco koupili, předplatili či provedli určitou akci na webu a na ty, co web pouze navštívili a odešli. Už toto dělení je důležité pro budoucí remarketingové kampaně. Segmentace návštěvníků v remarketingových seznamech nám zcela jasně určuje další postup, jak konkrétní segmenty dále oslovit. My si dnes řekneme, proč je naopak znovu neoslovovat.

    Možná si říkáte, proč nějaký segment potencionálních zákazníků vynechat. Důvodů může být hned několik.

    • Úspora nákladů (když nebudete oslovovat segment návštěvníků, který projevil nulový zájem o nabízené zboží či služby, investujte raději do ostatních)
    • Specifické kampaně pro nové klienty (např. v případě inzerce speciální nabídky pro nové klienty – je zbytečné zobrazovat reklamy stávajícím zákazníkům.)
    • Budování značky (reklamy zobrazující se pouze lidem, kteří na vašem webu ještě nebyli – podobné metody používají zejména velké značky, které často inzerují plošně, bez většího cílení – tedy s cílem šířit povědomí o značce mezi lidmi. Pro běžné firmy mohou být tyto kampaně značně finančně zatěžující, omezením pouze na zatím neoslovené publikum lze ušetřit nezanedbatelnou část nákladů)

    Nakonec jedna, spíše technická záležitost – nastavení kampaní AdWords umožňuje omezení počtu zobrazení reklam na návštěvníka. Lze tak nastavit v největším extrému pouze 1 zobrazení reklam na kampaň na uživatele za měsíc. Nastavením remarketingu jako vylučujícího seznamu docílíte omezeného zobrazení reklam všem návštěvníkům webu na dobu, kterou si nastavíte, např. celý rok.

    Petr Jebavý
    Petr Jebavý
    IT specialista

    Další články

    Jak “na první dobrou” vytvořit skvělé bannery a responzivní reklamy
    30.9.2020

    Jak “na první dobrou” vytvořit skvělé bannery a responzivní reklamy?


    Číst dále
    52 % je průlom | Budoucností vaší firmy je mobilní marketing
    12.8.2020

    52 % je průlom | Budoucností vaší firmy je mobilní marketing


    Číst dále
    Kdo o vás neví, nemůže u vás nakupovat
    25.6.2020

    Kdo o vás neví, nemůže u vás nakupovat


    Číst dále

    Chcete využít naše znalosti?
    Prvním krokem
    je kontakt.

    Kontaktovat

    info@semtix.cz

     602 525 236

    Služby

    • Strategie a analytika
    • Tvorba webových stránek
    • Obsahový marketing
    • Správa sociálních médií
    • PPC
    • Webové aplikace
    • Webhosting
    • Emailové kampaně

    Sdílejte článek

    Jestli se Vám tato stránka líbí, věnujte nám pár vteřin a sdílejte. Děkujeme.

    Logo Semtix

    SEMTIX s.r.o.
    Barvířská 31/8
    460 0 Liberec

    Rychlý kontakt

     info@semtix.cz

     602 525 236

    Služby navíc

    Audit zdarma

    Nápověda WordPress

    Pro neziskové organizace

    Odkazy

    Cookies

    GDPR

    Propojte se s námi

    Hodnocení klientů
    Spojte se s námi

    Služby

    Strategie a analytika

    Tvorba webových stránek

    Obsahový marketing

    Správa PPC

    Správa sociálních médií

    Webové aplikace

    Webhosting

    Emailové kampaně

    © 2025 SEMTIX s.r.o.

    Nastavení cookies

      Cookies a GDPR
      Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu.
      Funkční Always active
      Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
      Preferences
      Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro legitimní účely ukládání preferencí, které si účastník nebo uživatel nevyžádal.
      Statistické
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
      Marketing
      Technické ukládání nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů pro zasílání reklamy nebo ke sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
      Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
      Upravit
      {title} {title} {title}